Sfaturi pentru sănătatea articulațiilor

Sfaturi pentru sănătatea articulațiilor

Printre simptomele resimțite la menopauză se numără și durerile articulare, asociate cu inflamația articulațiilor și rigiditatea acestora.

Durerile articulare apar în timpul menopauzei din cauza diminuării nivelului de estrogen și progesteron din organism. Estrogenul are efecte antiinflamatorii în corp, iar scăderea nivelului acestuia predispune organismul femeilor la o sensibilitate mai mare la durere. Scăderea producției de estrogen duce la diminuarea calciului din oase, ceea ce poate determina dezvoltarea scăderii densității osoase, subțierea acesteia, deformarea țesutului osos, dezvoltarea artrozei și osteoporozei.

Nu ignora aceste dureri. Un tratament aplicat în fazele inciepiente poate împiedica apariţia artritei pe parcurs.

Sfaturi pentru sănătatea articulațiilor

Articulațiile joacă un rol esențial în mobilitatea și starea de bine generală. În timp ce o varietate de factori pot afecta articulațiile, cum ar fi leziunile, inflamația, atrofia musculară și suprautilizarea, există și lucruri pe care le poți face pentru a-ți proteja articulațiile și pentru a preveni degenerarea.

  • Rămâi activă şi în formă. Mișcarea crește circulația lichidului sinovial (un lichid care protejează și lubrifiază articulațiile) prin articulații și întărește oasele și mușchii – care, la rândul lor, protejează articulațiile.
  • Încearcă să-ți menții greutatea. Astfel, previi riscul de a dezvolta dureri articulare prin reducerea presiunii greutății asupra şoldurilor şi genunchilor
  • Evită stresul – hormonul cortizol, eliberat ca răspuns la stres, funcţionează ca un agent inflamator. Stresul poate provoca inflamaţii ce se răspândesc extrem de rapid, dar modificarea stilului de viaţă poate ajuta la reglarea nivelului de cortizol
  • Reduce aportul de carbohidraţi şi zahăr întrucât inflamaţia cronică poate fi cauzată de o dietă prea bogată în carbohidraţi rafinaţi (pâine albă, orez, făină) şi produse cu un conţinut ridicat de zahăr.
  • Mănâncă mai multe fructe şi legume deoarece conţin antiinflamatori naturali. Murele, cireşele sau afinele sunt extrem de benefice în tratarea inflamaţiei şi a durerii
  • Dormi suficient. Un somn de cel puțin 7-8 ore în fiecare noapte îi permite corpului să se regenereze, inclusiv la nivelul articulațiilor.

Fleximobil® Colagen Boost plicuri este un supliment alimentar ce susține regenerarea naturală a cartilajelor articulare, menținând sănătatea și flexibilitatea articulațiilor și tendoanelor.

Avantaje

  • Conține o asociere unică de minerale, extract de gheara diavolului, vitamina C și două tipuri de colagen într-o cantitate atent aleasă pentru o zi întreagă, astfel încât să confere un efect rapid, prompt și eficace
  • Este un BOOST pentru articulații, ce furnizează: componenta reparatorie pentru cartilajul articular, componenta ce reduce disconfortul articular și componenta protectoare ce reduce stresul oxidativ
  • Doză mare de colagen – 11 grame – într-un singur plic cu o singură administrare pe zi
  • Efect rapid și susținut pe perioadă îndelungată
  • Gust bun de ananas, dispersare rapidă în apă, fără zahăr
Cauzele durerilor menstruale
Cauzele durerilor menstruale
CITEȘTE ARTICOLUL
Sfaturi pentru sănătatea articulațiilor
Sfaturi pentru sănătatea articulațiilor
CITEȘTE ARTICOLUL
Cum să-ți îngrijești pielea și tenul după 50 de ani
Cum să-ți îngrijești pielea și tenul după 50 de ani
CITEȘTE ARTICOLUL
Stil de viață sănătos la menopauză
Stil de viață sănătos la menopauză
CITEȘTE ARTICOLUL
Feminitate Pura